Informasjon om utbygging av vatn og avløp i Vang

Dei to fyste etappene i rammeplan for vatn og avløp i Vang er vedteken og skal byggjast ut.

I 2020 vedtok Vang kommune «Rammeplan vatn og avløp Vang». Bakgrunnen var å finne ei løysing for kommunalt vatn- og avløpssystem til heile området mellom Vang Autoservice og Synshagen næringspark. Planen tek utgangspunkt i eksisteranda Vang vassverk og Grindaheim reinseanlegg.

I tillegg til å sikre vassforsyninga er hensikten med prosjektet å redusere utslepp frå private avløpsanlegg ved avkloakkering, som betyr å kople fleire til offentleg avløpsnett.

Rammeplanen har ein total investering på om lag 110 millionar kroner i nye hovudleidningar, trykkaukestasjonar og høgdebasseng. Dei fyrste etappane er allereie vedteke at skal byggast ut;

• Vassforsyning og avkloakkering av området ved Klukkargardsvegen og utbyggingsområdet  Klukkargrende
  • Vassforsyning og avkloakkering av bolighus og vatn- og avløpsnett til utbyggingsområdet Fjellheim Panorama

Arbeidet er i ein tidleg fase, i løpet av våren vil det bli invitert til eit informasjonsmøte for grunneigarar og nye abonnentar, anten digitalt eller på Vang barne- og ungdomsskule.

Dersom du har spørsmål, ta kontakt med;

Halvor Eggen Pettersen, avdelingsleiar vatn og avløp
     halvor.eggen.pettersen@vang.kommune.no
     mobil: 928 56 057

Meir informasjon om rammeplanen for Vang sentrum;