Gnist for framtidsretta sentrumsutvikling - Distriktssenteret

vangivaldres.no Distriktssenteret har følgt prosessen som Vang kommune har vore gjennom i Gnist – programmet. Her følgjer ein artikkel Distriktssenteret har skreve om prosjektet i Vang.

Artikkel: Gnist for framtidsretta sentrumsutvikling - Distriktssenteret.

Det er tidlegare lagt ut informasjon om dei to finalistane i Vang, vil du lese dette på nytt kan du følgje denne lenka:

Her kan du lese meir om dei to løysingsforslaga i Gnist-programmet.

Dette er Gnist:

Gnist er eit innovasjonsprogram for kommuner som vil jobbe på nye måtar med stads- og næringsutvikling. Programmet gir kommunane ny kompetanse, metodar og verktøy til å ta tak i sine spesifikke utfordringar, og snu desse til moglegheiter og nyskaping.

Målet er å bidra til nye arbeidsplassar og meir attraktive lokalsamfunn i heile landet. Programmet er initiert av DOGA og Nordic Edge, i samarbeid med Distriktssenteret, Innovasjon Norge, Nasjonalt program for leverandørutvikling (LUP), KS, Siva, Forskningsrådet og Husbanken.

Norconsult er engasjert til å drive følgeforsking og metodeutvikling for å bidra til kompetansebygging og skalering. Følgeforskinga er finansiert av DOGA, Distriktssenteret og fylkeskommunene Innlandet, Rogaland og Troms og Finnmark.